Kunde
Hertz Danmark
År

2014

Website
Hvad skulle de ha’?
  • Webdesign
  • Website i WordPress
  • Tilpasset backend med mulighed for at lave custom sub-sites

Nemt og overskueligt website med rabataftaler

Hertz Danmark henvendte sig med et brief på et nyt projekt, hvor de ønskede at digitalisere kundeoplevelsen og administrationen af deres rabataftaler med forskellige virksomheder og disses medarbejdere. Kort fortalt ønskede de muligheden for at skabe custom sub- eller minisites med virksomheders aftalte rabatter o.l. Systemet skulle være nemt at oprette aftaler i og nemt og overskueligt for brugeren at finde de relevante oplysninger på.

Minisites skulle kunne vise forskellige informationer, generere voucherkoder, fremvise tilpassede logoer, aftalenumre mm. Valget faldt på det brugervenlige WordPress – designet af mig og stærkt tilpasset med en masse lækker kode fra Martin Hjort.

Farveskema & stil

Hartz’ klassiske farveskema skulle også anvendes på dette site. Hertz’ gule og sorte farvekombination er noget af en klassiker og kan kun suppleres af andre klassikere. Derfor faldt valget ikke overraskende på den grønne på konverteringsessentielle elementer. Den grønne farve er i øvrigt hentet fra Delebilens logo.

Hertz gul

#fff329

Dybsort

#000000

Grøn

#408c60

Website

Customdesignet website kodet op i WordPress

hertz mbr responsivt webdesign
hertz mbr responsivt webdesign